Najina
zgodba

Najbolj
(p)osebna
kulinarična
izkušnja

Darilni
bon

Individualna
izobraževanja

"Restavracija"
pri vas doma

Menu
in rezervacije

Mediji

Partnerji

Leaf,
lastna linija
krožnikov

Miza za štiri
je blagovna znamka podjetja
OOMAMI, kulinarična izobraževanja
Maja Miška s.p.
Pesnica pri Mariboru 20a
2211 Pesnica pri Mariboru

Opis podjetja, vizija in poslanstvo

Podjetje je bilo ustanovljeno 19. 10. 2017, a odločitev za samostojno podjetniško pot ni prišla čez noč, saj sta za nama že dve ustvarjalni leti v katerih sva podjetniško idejo preizkušala na prijateljih, znancih in neodvisnih izbrancih.

V teh letih sva razvila precej širok krog poznanstev, ki so nama:

  • omogočila sodelovanje in vodenje organizacije na odmevnem kulinaričnem dogodku »12.50 pri MAKu« z dvanajstimi priznanimi evropskimi chéfi s skupno šestimi Michelinovimi zvezdicami, kar je v slovenskem prostoru zaenkrat še vedno edinstven dogodek (april 2016)
  • omogočila organizacijo in izpeljavo uspešnega kulinaričnega večera »Šest ob sedmih« v sodelovanju z ekipo bistroja Fudo (december 2016)
  • omogočila organizacijo in izpeljavo kulinaričnega popoldneva »Mak & Miza za štiri« v sodelovanju z ekipo vrhunske restavracije MAK v Mariboru (maj 2016)
  • omogočila sodelovanje (s posebnim povabilom organizatorja) na festivalu ulične prehrane Sladolent 2017 pod blagovno znamko Miza za štiri, kjer sva – kot edina izmed slovenskih ljubiteljskih kulinarikov - imela čast nastopiti med našimi najboljšimi chéfi (junij 2017)
  • prinesla možnost za dvotedensko izobraževanje v restavraciji z dvema Michelinovima zvezdicama Vila Joya na Portugalskem pod mentorstvom svetovno znanega chéfa Dieterja Koschine (ki ga sicer zaradi zasedenosti z razvojem poslovne ideje zaenkrat še nisva izkoristila)
  • prinesla dvomesečno izobraževanje v restavraciji hotela Tennerhof Relais & Chateaux - Gourmet & Spa de Charme v Kitzbühel-u, Avstrija pod mentorstvom avstrijskega Koch des Jahres 2015 - chéfa Stefana Lenza (julij - avgust 2016)
  • omogočila sodelovanje na festivalu ulični prehrane Sladolent 2018 (julij 2018)
  • omogočila sodelovanje v Tednu restavracij (oktober 2018)

 

Vizija / poslanstvo / strateški načrt podjetja

Vizija podjetja je razdeljena v dve razvojni fazi. Vizija prve razvojne faze je postati prepoznavno in splošno sprejeto ime za kakovostne kulinarične delavnice o sodobni pripravi hrane, estetski dovršenosti postrežbe in vrhunski kulinarični fotografiji. Vizija druge faze in pomemben dolgoročni cilj pa je ustanovitev mednarodno prepoznavne (p)osebne kulinarične izkušnje v obliki intimne restavracije v smislu individualizirane restavracije z največ dvanajstimi gosti hkrati (v treh ločenih prostorih), kjer se lahko ekipa v popolnosti posveti vsakemu izmed gostov in izkušnjo prilagodi njemu samemu. Končni cilj druge faze je postati eden najprepoznavnejših ponudnikov kulinaričnih storitev na slovenskem trgu.

Poslanstvo podjetja je med drugim tudi izobraževanje udeležencev delavnic o:

  • t. i. visoki kulinariki (pozitivne in negativne strani)
  • sodobni prehrani s poudarkom na svežini, lokalnosti, čistosti okusov
  • estetskem vtisu pripravljene hrane
  • prednostih izključno sveže pripravljene hrane s sestavinami izključno lokalnih dobaviteljev in kako izkoristiti možnosti čimkrajše poti »iz vrta na krožnik«
  • zakonitostih in pasteh vrhunske kulinarične fotografije

Podjetje se zavzema za zdravo življenje sodobne družbe. Z delovanjem podpira lokalne ponudnike in se bori proti intenzivnemu kmetijstvu. Z odgovornim odnosom do naravnega in družbenega okolja ustvarja koristi tako za lokalno, kot tudi za širše okolje. Strategija podjetja je usmerjena na poudarjanje drugačnosti in edinstvenosti storitve v primerjavi s konkurenco vse z enim ciljem – biti prepoznaven in biti boljši od njih.

Ena glavnih usmeritev je optimizacija stroškovne strategije. Z minimalizacijo stroškov v vseh aktivnostih (a ne na ralun kakovosti sestavin oz. storitev) bodo omenjeni stroški nižji glede na konkurenco, posledično pa to pomeni več fleksibilnosti na prihodkovni strani. Konkurenčna prednost, ki jo s sabo prinese optimizacija stroškovne strategije je kot na dlani – hrana je pripravljena vedno sveže, kar ohrani najvišjo možno stopnjo kakovosti in samo za skupino, ki ji je namenjena. Ker se natančno ve »kdo«, »kdaj« in »koliko«, lahko s tem zmanjšamo tako količino odpadkov (in s tem maskimalno sledimo t.i. zero waste strategiji), kot tudi nepotrebnih stroškov na eni in povečamo kakovost storitve na drugi strani, hkrati pa tudi omogočimo ekipi več prostega časa, ki ga bo - med drugim - namenila za eno najpomembnejših lastnosti podjetja – izobraževanja na ključnih področjih: kulinarika, estetika, fotografija. Za to bo podjetje poskrbelo v obliki dodatnih tečajev (izobraževanje za sommelier-ja) ali organizacije pro-bono izobraževanj pri slovenskih ter tujih chéfih.